برنامه ریزی راهبردی سازمانها

مهندسین مشاور ارغوان

برنامه ریزی راهبردی سازمانها

مهندسین مشاور ارغوان

مثال استراتژیکی (پیش به سوی بازارهای نوظهور)

شرکت تویوتای ژاپن برنامه های خود را برای رشد فروش در بازارهای در حال توسعه تا سه سال آینده تدوین کرده است . آسوشیدپرس در گزارشی از شرکت تویوتا اعلام کرد : این شرکت ژاپنی در نظر دارد میزان فروش خود را در بازارهای جهانی تا سال 2015 بیش از 50 درصد افزایش دهد . بر اساس این گزارش ، تویوتا قصد دارد میزان نفوذ و حضور خود در بازارهای در حال توسعه را افزایش دهد. همچنین در نظر دارد تا سال 2015 میلادی 8 مدل جدید خودرو در بازارهای جهانی عرضه کند . بر این اساس یوکیتوشی فانو، معاون تویوتا در این باره تاکید کرد : این شرکت قصد ندارد با تولید خودروهای بسیار ارزان در بازارهای در حال توسعه و نوظهور فعالیت کند . وی افزود: آسیا دومین بازار بزرگ برای شرکت تویوتا به شمار می رود و این شرکت اهمیت زیاد برای بازار کشورهای آسیایی قایل است . تویوتا بیش از 3 میلیون دستگاه خود را در کشورهای نوظهور و در حال توسعه به فروش می رساند که این رقم 45 درصد کل فروش جهانی 7 میلیون دستگاه این شرکت را تشکیل داده است .تویوتا قصد دارد میزان فروش خود را در بازارهای در حال توسعه و نوظهور را تا یک میلیون دستگاه در سال افزایش دهد. همچنین تویوتا قصد دارد میزان فروش خودرو اتیوس در بازار هند را به 100 هزار دستگاه در سال افزایش دهد . معاون شرکت تویوتا افزود : فکر کردن به این مسئله که تویوتا بخواهد برای تولید خودروهای ارزان قیمت سرمایه گذاری کند یک فکر بسیار اشتباه است .
پژو ۳۰۱ برگ تازه‌ای در تاریخ کارخانه فرانسوی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد